Future?

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig.
Det är så mycket som händer just nu, mycket som måste göras och fixas inom en viss tidpunkt.
Snart är studenten kommen, jag ser delvis fram emot den dagen.
Vad ska man göra efter studenten, nu när det är brist på jobb och allt?
Kommer jag in på universitetet så kommer jag läsa där, givetvis.
Antingen nu till hösten eller våren 2010 kommer jag söka in på polishögskolan.
Jag ska inte ge upp hoppet om att komma in där, aldrig.
En dag ska jag bära polisuniformen, ta alla idioter och visa hur det ska vara!
Nu ska jag fortsätta med studierna.
Vi hörs snart!
Puss



(Alltså ärligt, jag fick nån jävla energikick nu!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering här du

2009-10-24 @ 08:47:32
Postat av: Anonym

Nej men seriöst, riktigt dålig uppdatering.

2009-11-07 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0